tiistai 24. toukokuuta 2016

POLTTAA KEVÄTKATU KUUMA… TREFFIVERMEET VAI TREFFIVERMEET?

Kuulkaas, se on nyt niin että minä olen pikkuhiljaa ja vihdoin viimein herännyt talvihorroksestani. Tuo kevään valo on kerta kaikkiaan ihmeellisen ihanaa,  se saa ihon kihelmöimään ja pään pyörälle!

Siksipä onkin ajankohtaista puhua treffivaatetuksesta. Jep, siitäpä siitä – eli kuinka varustautua heilan hurmaamiseen ja treffeille? Tämähän on ainakin minun kohdallani yksi ikuisuuskysymyksistä. Että luottaako rentoon farkkulookiin vai juhlistaako treffejä pistämällä päälle parastaan?

Ihastuminenhan on luonnollisesti kamalan ihanaa. Itse olen sitä sorttia, joka myhäilee kaukaa, spekuloi ja pähkäilee loputtomiin ja kun sitten olisi paikka lähtemättömälle onelinerille, niin todennäköisesti menen sanattomaksi tai möläytän jotain aivan päätöntä. Voi kuulkaa - lukuisat ovat ne kerrat kun niin on sattunut.
Toinen tutuhko tapa prosessoida ihastumista on kieltäminen. Joo, sehän on hirmu kätevä tapa saada ote jokseenkin hallitsemattomasta tunteesta. Kun tarpeeksi itselleen hokee että ei kannata, ei se kuitenkaan, äläppäs nyt, ei se varmana tuu toimimaan, eikä se millään voi olla se oikea -  niin kyllähän sitä sitten lopulta alkaakin uskoa omiin uskomuksiinsa.

Niin että pitäisikö ottaa järki käteen vai luottaa pakahduksen tunteeseen kehossa? Mistäpä sen tietäisin? Ihme juttuja, biologia, kevät, tämä hörhötys ja hömpötys. Mutta ah, niin kamalan ihanaa… Niin kuin tämä treffivaatteiden valitseminenkin.

Siksi pyydänkin apua teiltä rakkaat lukijat, kommentoikaa pliis, kumpi look toimi paremmin?!

Tämä asu päällä tunnen oloni niin kotoisaksi ja  mukavaksi. Hyvät farkut ovat toimivan vaatekaapin yksi kulmakivistä ja niiden kanssa valkea paitapusero tai t-paita toimii aina.

Tämä rosa neuletakki on pieni ihanuus ja tuo farkkulookiin pehmeyttä.



Farkut ja valkoiset tennarit ovat lyömätön yhdistelmä, joka on toiminut monen tyylin perustana jo vuosikymmeniä – ja toimii loistavasti edelleen! (Nyt on muuten kivasti saatavilla tuotteita joilla pitää valkoiset tennarit loistavan puhtaina.)

Tämä look on sitten ihan toista maata.


Huomatkaa muuten kengät! Aiemmassa kirjoituksessani tunnustin että tuli tehtyä heräteostos, mutta kävi lopulta niin, että tämä heräteostos on ollut hyvä ostos – olen ollut niin ihastunut näihin korkkareihin!

Kuten teistä monet ovat huomanneet, mini on mun juttu ja niin myös tässäkin asussa. Kellomainen helma tekee asusta kivasti tyttömäisemmän.


Navy on sikäli hyvä väri, että sen kanssa on helppo yhdistää monenlaisia asusteita. Halusin kokeilla miten asuun sopii nuo minun lempikorkkarit ja sen myötä lisäsin myös turkoosin vyön.



Näyttävät korut ovat mun juttu! Mutta kuten olen jo aiemmin maininnutkin, less is more. Eli kun kaulassa on näin näyttävä kääty, niin korvakorujen kanssa kannattaa olla hillitympi.


P.S. Kylläpä oli taas kivaa kuvata luonnon valossa pihalla! Nauttikaa tekin auringosta :)


2 kommenttia: