keskiviikko 4. toukokuuta 2016

JOS ELÄMÄ ANTAA SULLE SITRUUNAN, TEE SIITÄ MEHUA…


Joo, täytyy myöntää että Beyoncén uusin levy Lemonade on viime aikoina soinut lähes tauotta mun soittolistalla ja olen ammentanut Queen Beeltä voimaa porskuttaa eteenpäin. On ollut vähän vastoinkäymisiä matkassa…
Mutta niistä vastoinkäymisistä mä en teille halunnut kirjoittaa, koska mun filosofia on se, että niitä tulee ja ne selätetään tavalla tai toisella, eikä jäädä tuleen makaamaan.

Mulla on pikkutytöstä lähtien ollut unelma tehdä töitä vaatebisneksessä – haaveilin omasta yrityksestä ja vaatemallistosta. Kovalla työllä ja unelmaani uskoen siitä tulikin totta, mikä oli mahtavaa. (…vaikka sen pikkutytön haaveileman muotitalon piti olla Pariisissa eikä Virtauksessa!! )

Noh, teistä moni tietää, että kuinkas sitten kävikään… Mun unelma kirjaimellisesti paloi poroksi.
Mageeta elämää haihtui tuhkana tuuleen.

Täytyy myöntää että siitä tuhkasta on ollut vaikea nousta, mutta jotenkin tää Fenix-lintu tässä on yrittänyt päästä siivilleen. Ja seurasihan siitä episodista paljon hyvääkin, olen nimittäin saanut mahdollisuuden opiskella täysipäiväisesti ja tavannut ihania ihmisiä.

Tällä viikolla, ihan hetken mielijohteesta mä kuitenkin tartuin kynään ja luonnoslehtiöön. Siitä on todella pitkä aika, kun viimeksi olen luonnostellut uusia malleja paperille, ja täytyy myöntää että vähän jännitti, että osaanko enää? Pulppuaako ideoita?

Oli kivaa ja tästä luovuuden puuskastani innostuneena halusin jakaa teillekin nämä luonnostelutuokioni hedelmät :)




1) Nämä graafiset linjat seuraavat mua koko ajan, kuten ehkä olette huomanneet jo aiemmista postauksistani. Tuo kepeä viitta on mun mielestä ihana idea – vaikka itse sanonkin – ja voisin kuvitella kantavani sellaista tässä joku päivä…


2) Jos nyt saisin toivoa millaiseen takkiin pukeudun ensi syksynä niin tässä olisi kyllä yksi varteenotettava vaihtoehto. Aniliininpunainen on niin ihana väri!


3) Oli ihana irrotella! Pallomainen hame ja kontrastiksi hyvin tiukka yläosa - näyttävä, mutta hiukka epäkäytännöllinen ehkä? ;-)


4) Pidän tämän asukokonaisuuden tunnelmasta hyvin paljon. Sinappi ja kirkkaansininen yhdessä ovat kerta kaikkiaan herkullinen väriyhdistelmä, samoin pidän myös hyvin istuvan jakun ja liehuvan pallohelman yhdistelmästä. Pallot tuovat leikkisyyttä ja rentoutta muuten timmiin lookiin.

P.S. Kun niitä sitruunoita alkaa putoilla päähän, niin ei kun noukkimaan niitä koriin sillä ainahan sitä voi perustaa limonaditehtaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti